İnsanların Qərar Qəbuletmə Prosesini Anlamaq – UX Dizayn

İnsanların qərar qəbuletməsi, fərdlərin məlumatları analiz etməsi, alternativləri dəyərləndirməsi və seçimlərini öz istəkləri, məqsədləri və arzuları əsasında həyata keçirməsi prosesidir. Bu proses, UX dizaynı sahəsində əhəmiyyətli rol oynayır, çünki dizaynerlər istifadəçilərin qərar qəbuletmə prosesini başa düşməlidirlər ki, istifadəçi dostu və effektiv interfeyslər yaratsınlar.

Qərar Qəbuletməyə Təsir Edən Faktorlar

Koqnitiv qərəzlər: Bunlar, qərar qəbuletməsini təsir edən düşüncə qısa yollarıdır. Məsələn, “ankoring bias” (ilk məlumatlara çox güvənmə) və “confirmation bias” (öz inanclarını dəstəkləyən məlumatları axtarma) kimi qərəzlər mövcuddur.
Emosiyalar: Emosiyalar, insanların rasional qərarlar verdiklərini düşündükləri halda belə, qərarlarını əhəmiyyətli dərəcədə təsir edə bilər. UX dizaynerləri, dizayn elementlərinin müsbət emosiyalar oyatmasını və mənfi emosiyaları minimuma endirməsini nəzərə almalıdırlar.
Məlumat yüklənməsi: Çoxlu məlumat, koqnitiv yüklənməyə səbəb ola bilər və qərar qəbuletməsini mənfi təsir edə bilər. UX dizaynerləri, məlumatları asanlıqla başa düşülən və əlçatan şəkildə təqdim etməlidirlər.

Qərar Qəbuletmə Modelləri
Fərqli qərar qəbuletmə modellərini başa düşmək, UX dizaynerlərinə müxtəlif istifadəçi ehtiyacları və üstünlükləri üçün uyğun interfeyslər yaratmağa kömək edir. Bəzi ümumi modellər bunlardır:

Kompensator Modeli: Bu modeldə, fərdlər bütün mövcud seçimləri nəzərə alır, hər birinin müsbət və mənfi tərəflərini sistematik şəkildə qiymətləndirirlər. UX dizaynı bu modelə uyğun olaraq, istifadəçilərə məlumatları, filtrləri və müqayisələri təmin etməli və onların məlumatlı qərar qəbuletmələrinə kömək etməlidir.
Qeyri-Kompensator Modeli: Burada, istifadəçilər qərarları sürətli qəbul etmək üçün müxtəlif heüristiklərdən və ya qısa yollardan istifadə edirlər. Bu, bəzən yalnız bir atributa əsaslanma və ya müəyyən meyarlara görə bir hədd müəyyən etməyi əhatə edə bilər. Bu vəziyyətdə UX dizaynı, əsas xüsusiyyətləri vurğulamalı və qərar qəbuletmə prosesini sadələşdirməlidir.
Satisficing Modeli: Bu yanaşmada, istifadəçilər minimum meyarlara cavab verən ilk mövcud seçimi seçərək qərar verirlər. UX dizaynerləri, “top choices” (ən yaxşı seçimlər) və tövsiyələr kimi xüsusiyyətləri tətbiq etməyi nəzərə almalıdırlar.

Qərar Qəbuletməni Dəstəkləyən Dizayn Prinsipləri


İstifadəçi qərar qəbuletmə təcrübəsini inkişaf etdirmək üçün aşağıdakı prinsipləri nəzərə alın:

Proqressiv açıqlama: İstifadəçiləri həddindən artıq yükləməmək üçün məlumatları tədricən təqdim edin. Bu, “tooltip”lər, etiketlər və genişlənən bölmələr kimi metodlardan istifadəni əhatə edə bilər.
Koqnitiv köməkçi vasitələr: İstifadəçilərə əhəmiyyətli məlumatları və ya vəzifələri xatırlatmaq üçün vaxtında xatırlatmalar, bildirişlər və vizual işarələr təqdim edin.
Geri bildirim: İstifadəçilərə qərarlarının nəticələrini dərhal bildirmək və onları istənilən nəticələrə yönləndirmək üçün vizual işarələr, mesajlar və animasiyalar istifadə edin.
Varsayılanlar: İstifadəçilərə kontekstə uyğun şəkildə qərar verməyə kömək etmək üçün ağıllı varsayılanlar tətbiq edin. Bu, öncədən doldurulmuş formalar və ya təklif olunan seçimlər kimi xüsusiyyətlərdən ibarət ola bilər.

İnsanların qərar qəbuletməsini başa düşmək və bu prinsipləri UX dizaynına daxil etmək, dizaynerlərə daha intuitiv, zövqlü və effektiv istifadəçi təcrübələri yaratmağa imkan verəcəkdir.


Posted

in

by

Comments

Bir cavab yazın

Sizin e-poçt ünvanınız dərc edilməyəcəkdir. Gərəkli sahələr * ilə işarələnmişdir